dimecres, 24 d’octubre del 2012

24 d'octubre

Avui us deixo aquesta cançó què m'acompanya amb la redacció d'un petit relat. Ja dic d'antuvi què no crec que el publiqui, aquest me'l reservo per la meva intimitat.

La dedico a tots aquells que avui han fet una sessió de quimioteràpia.

Recorda el temps, què vas passar, 
fent-me oblidar. 
Sempre endavant, segueix lluitant, 
no t’aturis ara.

Tu tens la força i la virtut per ser especial. 
Tu ets la llum que il·lumina el meu camí. 
Tu tens les ganes, tot el temps al teu costat.
Tu sents què res no et pot aturar.


Recorda el temps, què vas passar, 
fent-me oblidar. 
Sempre endavant, segueix lluitant, 
no t’aturis ara.

Jo sé que mai deixaràs que perdi el nord,
i sé que amb tu mai estic sol.
No hi ha un sol camí,
què no hagi fet amb tu.
Són ara tants moments viscuts... 
Sempre estàvem junts. 


Recorda el temps, què vas passar, 
fent-me oblidar. 
Sempre endavant, segueix lluitant, 
no t’aturis ara.


1 comentari:

  1. Hola bonica! dimecres tinc la 3a sessió! però sé que també va per mi! saps a qui he conegut? a la Yolanda Ferrer de Bebiendo limonada. besets artista!

    ResponElimina