dilluns, 2 d’abril del 2012

Comencem

  • Ja fa temps que em va pel cap fer-me’l… però mai m’acabava de decidir. Avui realment ho he fet. No sé si el seguiré fidelment, però almenys, ho intentaré. Sóc una d’aquelles persones les quals necessitem un full en blanc on poder escriure tot el que em passa, sigui bo o sigui dolent. Sigui una experiència important en la línia de la vida o encara que no ho sigui tant.
    No he escollit cap temàtica important que marqui el curs d’aquestblog simplement intentaré que sigui una mica entretingut i poder-hi expressar una mica de mi. Ja sigui petits fragments d’aquells clàssics que més m’agraden, línies d’aquests llibres de psicologia/autoajuda que ara estan tant a la moda, petites receptes que de quan en quan m’agrada realitzar, paraules soltes que m’agrada escriure etc.
    Espero poder complir el propòsit que m’he fet a mi mateixa i no abandonar aquest projecte estrenat avui. De la mateixa manera desitjo que no sigui avorrit per ningú. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada